«Caminar amb Consciència» al programa radiofònic «Misteri de la Vida»

El 30/04/2026 a les 18h., a Ràdio Molins de Rei FM 92.2, en el programa «El misteri de la vida» de la Sílvia Moros, es va emetre l'entrevista a una representació dels participants en aquesta activitat de creixement personal fent marxa nòrdica.

Es tracta d’un projecte compartit per la Fundació Mentalitat Nova i l’Equip de «Camina amb Consciència», iniciat fa prop d’un any.

Vam poder conèixer les senzilles i alhora profundes vivències d'algunes de les «caminants» que, al llarg del curs, han seguit aquest procés de salut integral en grup enmig de la natura. A part de compartir les seves vivències, els tertulians ens parlaren de l’activitat que el cap de setmana 9-10 de maig d’enguany, ha tingut lloc a l’entorn del Monestir de Poblet. Si voleu recuperar l’entrevista, ho podeu fer a través del següent  enllaç:

https://www.radiomolinsderei.cat/podcasts/el-misteri-de-la-vida/radiomolinsderei_podcast_36542/