Compartim
A “Compartim” ens trobem per gaudir plegats d’una estona agradable, plena de records, converses i rialles. Un espai on cada experiència compta i cada paraula té valor. Compartim vivències, emocions i coneixements, tot aprenent els uns dels altres i enfortint els nostres llaços.
Si vols participar-hi, et convidem a una nova sessió, el proper dissabte 16 de maig de 11:30h a 13:30h a la Vil·la Sant Joan. L'activitat anirà a càrrec de la Isabel Pallarès i la Lourdes Campi. T'hi esperem!